divendres, 29 de març del 2013

20ªMitja marató de Montornés-Montmeló-Vilanova i La Roca del Vallès!!!!!

               Hola Amics i Amigues!!!!!!

Com no podía ser d´un altre forma, els A.V.S.L.C.E vam participar a aquest clàssic, en la persona d´en Sergi, qui finalitzava una sèrie de curses asfàltiques als tres primers mesos de l´anys. A continuació ens narrarà la seva experiència!!!!

"Hola a txts!!!!. Des de fa uns quants anys aquesta mitja es troba al meu calendari, però no vaig sol ja que també em van acompanyar en Josep G. i en Josep Piñol i un parell més d´amics!!!!! Com gairebé cada any, en Josep G. i jo sortim des de Badalona (o anem amb la furgo o anem amb el seu cotxe) a un quart de nou,clavat!!!!! És un tram de mitja hora en cotxe que es fa molt ràpid. Aparquem una miqueta retirats degut a que arriba molta gent amb els seus cotxes i per no quedar-nos atrapats al acabar la mitja, sempre preferim aparcar una mica retirats. Vam quedar a les 9 en punt amb en Josep P. a la porta del Pavelló més aprop del riu ja que l´entrada principal és per entrar i deixar la motxilla al guardaroba.

 Quina emoció!!!! Com dies abans a la Maratest.....vaig esmorzar de valent!!!!( sempre marcat pel que toca a aquesta dieta Espartana, Vegana i Energètica ). Com toca sempre haig de fer el ritual de promocionar una mica als meus patrocinadors i em faig les fotos de rigor!!!!

                                      GRÀCIES CHOCOLATES SOLÉ!!!!!!
                                   GRÀCIES BIOGRÀ!!!!
Després toca vestir-se a l´estil Keniata( samarreta de tirants,pantalons curts, bessoneres i mitjons HOKO-ESPORT i bambes i gorra i ulleres de sol )  i entrar al Pavelló per deixar la motxilla i poder fer un escalfament com cal!!!!I així ho fem txts els convocats per Josep P......quin liante i millor amic!!!!(com txts els amics que tinc).



Com és de rebut.....s´apropa l´hora de sortir i ens anem cap a la sortida o el més aprop possible,ja que ens va costar moltíssim apropar-nos fins que ja no vam poder més en Josep G. i jo. Els demés es van quedar enrrere. Quina gentada!!!! Sortim puntuals i veiem que anem molt bé....a un ritme de 4minuts15segons durant uns tres quilòmetres fins que decidim anar a 4mints30segons el quilòmetre,ja que anavem massa ràpid i això ens podía passar factura. En Josep G i jo anavem a ritme però em vaig trobar amb ganes i vaig apretar una mica més. Fins a la Roca del Vallés vaig arribar seguint a una llebre que anava a un ritme on jo em trobava còmode. I a la Roca del Vallés vaig veure a la Meritxell(dona d´en Josep P. i els seus fills, la Paula i l´albert) amb la seva super càmara i no podía deixar d´intentar que em fes una superfoto i així ha quedat reflectit.


                         Gràcies Meritxell!!!
Si no recordo malament em trobava al quilòmetre 13 d´un total de 21. Passada La Roca del Vallès m´enganxo a un home amb uns quants anys més que jo però de trepitjada poderosa i vam anar metres amunt i metres avall fent passar els quilòmetres fins que com és la meva tècnica.....vaig apretar l´accelerador a l´últim quilòmetre i mig. Emocionant i poderosa va ser l´arribada on la passo amb     1hora32minuts i 10segons!!!!!
Rècord Mundial de totes les mitjes Maratons fetes des de fa sis anys!!!! 

Gràcies a la botiga El Racó de la Terra de Badalona, Chocolates Solé i Biogrà per confiar en mí!!!!




No m´ho podía creure. Era la primera vegada que superava també al Josep P......que sempre ha estat molt fort!!!!I ho està però tots tenim dies més baixos!!!!
Quina Gran Mitja!!!!Al arribar txts ens vam fer la foto de rigor i vam anar passant a buscar la supercaixa amb productes dels patrocinadors de la mitja,que no són pocs els productes,però que cada any són menys.....Es nota la crisis.
I així finalitza aquesta crònica d´una Mitja Clàssica que em va deixar un bon sabor de boca i un record a la memòria però.........em vaig fer el valent amb el bon temps que hi havia i no em vaig abrigar prou fins arribar a casa......i que va passar?........una setmana al llit amb una grip de cavall, una semana més treien dels meus pulmons tota mena d´àliens i una tercera sense poder entrenar.......Per pixar i no treure gota!!!!

Coses que passen!!!

Fins la propera....amics i amigues!!!!

Salut,Esport i A!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada