dimarts, 21 d’agost del 2012

ENTRENEM PER LA NIT A LA SERRALADA DE MARINA!!!!!

Hola Amics i Amigues!!!!!

La Nit del divendres 17 d´agost a la matinada del dissabte 18 d´agost, en Sergi va fer un entrenament nocturn. Amb només dos dies de convocatoria i sabent que ens trobem en temps de vacances, en Sergi va anar sol a fer un petit tomb per la Serralada de Marina, entre la part del Barcelonés Nord i el Maresme. Ara ens explica l´experiència.

"Hola a tots i totes. El dijous 16 vaig convocar via mail un entrenament nocturn per la Nit del divendres 17 d´agost a la matinada del dissabte 18 d´agost de 2012. El meu sopar va ser un bon plat de espirals i pastís de Tofu macerat. Les provisions a portar van ser la Beguda Isotónica i el Gel de Plàtan de NUTRISPORT. Al mail enviat recomanava portar un paravent però menys mal que no el vaig portar,perquè en tirants i pantalons curts s´estava prou bé, encara que no recomano els tirants per fer travesses. Aquest havia d´anar des de la Plaça del Gas de Badalona, enfilar fins la Torre Bravo(Torre de Guaita) per sobre l´Hospital Universitari Trias i Pujol i anar carenant fins el Castell de Burriac, per després baixar fins l´estació de tren de Vilassar, on agafariem aquest transport públic.



 Entre Alella i el Mirador de Premià vaig trobar aquest enclavament que aposta per l´agricultura ECO. Des de Atletes Vegetarians Sense Límits Club Esportiu us animem a continuar apostant per aquesta alternativa.



Però com que al final vaig anar només jo i com és la primera tirada llarga vaig decidir arribar només fins al Mirador de Premià, caminar una mica més i trencar a la dreta baixant per Vilassar de Dalt, arribar a platja i fer correns tot el frontal marítim. És un entrenament on a les pujades es camina ràpid i es va trotant o correns suau al plà i les baixades.
Estic content perquè aquest entrenament solitari ho vaig fer per primer cop fa un parell d´anys i vaig trigar 7 hores i ara només vaig trigar 5hores i 23 minuts, segons el meu GARMIN FORERUNNER 305,company de patiments des de fa cinc anys. Les sensacions per la nit em semblen que són per viure-les i recomano fer-les fugint dels elements urbans. Com podeu comprovar, les meues sabatilles esportives demanen canvi inmediat, doncs segur que porten més de 1000km a sobre.
Recomano experiències com aquestes, de totes totes!!!"

Bé, aquesta ha estat la narració d´un Atleta Vegà Sense Límits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada