dilluns, 9 de setembre del 2013

UTBCN 2013...1ª PROVA +100KM......SUPERADA!!!!!!

Hola Amics i Amigues!!!!!


Com podeu veure a aquesta entrada,amb retard però que no passa rés, en Sergi quan es compromet ho fa!!!! Aquest equip deixa als seus integrants plena llibertat per assolir els seus propis objectius i en Sergi està però que molt enfilat a poder arribar a la UT du Montblanc....2015....amb els deures fets i si en té de sort per que li toqui el sorteig( que li tocarà,segur!!!! ). Ara passem a que en Sergi ens faci la crònica d´aquesta UTBCN 2013,ok?. Sergi,endevant!!!!

"Hola Amigues i Amics dels A.V.S.L.C.E!!!! Com diu un gran esportista com el Kilian Jornet...."On és el límit?". Cadascú té els seus i penso que és negatiu comparar-se amb ningú. Cadascú dels esportistes primer ens hem de conèixer i valorar les nostres possibilitats. Jo, després de l´experiència dels 73Qmts de l´UTBCN 2012....em vaig marcar l´objectiu de fer els 114Qmts al 2013. Perquè? Després de reflexionar si arriscar-me a trobar-me, com em vaig trobar a falta d´aliments per a vegans en alguns punts d´avituallament. Els hi vaig donar un vot de confiança. I hi vaig encertar......











Era la meva primera Ultra Trail i trencava la barrera psicològica dels 84,4 quilòmetres de la Matagalls-Montserrat.....un nou repte i noves sensacions. Recollint dorsals a Viladecans vaig conèixer al Sito, que és un dels instigadors i referent runner, que em va semblar molt seriòs. S´apropava el dia de la prova i allà aniría amb uns altres amics runners com són el Josep G. que participava a la Marató i German i el Toni i el Rafa.....unas bèstias pardas de les ultradistàncies els dos primers i un novell com jo.


                            Gràcies Josep G......per deixar-te liar per fer aquests reptes!!!!!!






A banda....també estaría fent la prova de 80 quilòmetres un altre Sergi. El dia 27 d´abril el temps no va donar treva i baixant la meva germana Sílvia(Secretària dels A.V.S.L.C.E) i jo des de Badalona.....presentíem que una jornada èpica ho sería i moltíssim. El dia anterior va ploure lo suficient com perquè l´organització eliminés del la Ultra Trail, 7 quilòmetres. Impressionanat! Al arribar a Sitges quees des d´on es fa la prova, el cel no va donar-nos ni el marge de dubte......si arrivabem a les 6 a.m....començava a ploure a les 7 a.m. Molt bé!!!!Fantàstic!!!Fins aquell moment mai havia fet una cursa on em plugués des de minut zero. Mentres em posava les cremetes escalfadores de Rhatma D´Shila i Malgache de Dietéticos Intersa m´anava fet la película de que la pluja no era rival lo suficientment fort com per aturar-me. Amb la meva germana Sílvia petavem la xerrada i arriba en Rafa C......motivat com sempre però a l´espectativa com txts.....Moments de nervis i arribats el moment sortim sobre les 8:30 a.m cap el Hotel on es feia entrega dels xips i dorsals pels qui no el tinguèssin..... i sota la pluja,clar.....no forta però lo suficientment activa per deixar-nos xops en 30 minuts i si afegim que vam trigar 45 minuts més en rebre el xip.....surten 1hora 30 minuts sotal la pluja. Ni paravent, ni contrapluja,ni res de res.

 
L´organització no va estar encertada a assenyalar bé les diferents taules per competicions i es va crear una única cua,quan podíen haver estat quatre......Fatal amb aquest aspecte però el més bó estava per arribar.......sortíem txts junts!!!!Prop de 2500 participants.....La cursa començar a les 10:15 a.m i jo capficant-me amb el xubasquero senzill que portava, que no era capaç d´aclarar-me amb la caputxa i la gorra......En Rafa,en Josep,En Germán i en Toni van sortir fortíssims i jo al meu ritme programat( primera cursa....conservador)i als 3 primers quilòmetres es va enregistrar el primer tap d´ampolla i van haver-hi tres més en menys de 14 quilòmetres.......així que el que vaig trigar 2h30minuts en fer 14 quilòmetres....això començava a angoixar-me però al ser un tio possitiu....tira endevant i ja veurem!!!!El primer terç i primera fase fins a Begues, va ser un tram de molts corriols i pistes,però sobretot corriols i gairebé em perdo a un trencant, vaig anar un tram petant la xerrada amb un noi de Madrid que portava ja un C.V d´UT que feia por......plovía i s´aturava i així a estones, el terra molt enfangat i molts vassalts i quan ja et ja vas xop i els peus mullats....t´oblides de l´aigua, però sí és cert que portar un bon calçat és primordial doncs t´ajuda a assercar el peu molt ràpid( jo protava unes Anima Sana in Corpore Sano ).



                                          Es veu clàrament el que és un tap d´ampolla,no?

Estic molt content d´aquest calçat. Al arribar a Begues ja no plovía i em vaig trobar amb en Dani C. i en Guillem(uns ultrarunners de cap a peus)un parell de quilòmetres abans. Vam fer aturada tècnica per menjar pasta amb tomàquet, olives sense pinyol i fruits secs, amb beguda amb gas i aigua, per després fer canvi de mitjons (moviment inprescindible per afrotar el bucle, Begues-Begues. Ara sí que a aquest tram....vaig treure sense dubtar els pals màgics que em van fer molt d´ajut i suport. Aquesta segona fase es va carcteritzar per l´absència de la pluja i caminar i trotar amb un terreny plè de fang i tou.....perfecte pel meu gust....les parts toves. Sortint de Begues em vaig enganxar a en Jordi X.,veterà de la prova i em va fer de guía molts quilòmetres.....a estones anava ell davant i a vegades jo.....També vaig anar molts quilòmetres amb un altre runner del Pallars que a les pujades em deixava enrrera i les baixades l´enxampava......a trams coincidíem i vam arribar junts un altre cop a Begues ja de nit i jo sense frontal,ja que vaig voler aguantar força....Aquest bucle, va ser molt boníc degut a que el cel estave ben net i et permetia veure unes vistes brutals del Baix Llobregat. Al arribar a Begues....mateixa operació però a l´inversa....primer em vaig canviar la roba i després vaig sopar una carmanyola ultraprotéica "made in Dietistes Personals El Racó de la Terra". Eren les 10p.m i negra nit....i vinga!!!A per la tercera fase d´aquest nou repte.....torna a fer acte de presència la pluja que ens va acompanyar fins a Sitges. Vaig sortir amb el noi del Pallars, però ràpidament va posar la directa i vaig afrontar una bona estona un tram de pistes molt bó i sense gàires complicacions. En breu va arribar super Jordi X."El Veterà" qui amb una mà només i el seu bastó i les roques que portava per mà va fer que el seguís.....ja nos ens deixaríem fins el final.....inclús es va afegir un altre noi que entre els tres ens anavem fent relleus.....sota la pluja de mitja intensitat,quina experiència!!!!Amunt i avall,amunt i avall!!!!Semblava que no s´acabava mai!!!El fred no va fer acte de presència i la temperatura era boníssima!!!La negra nit era espectacular i la pluja, quina pluja......Jo només pensava que ho estava aconseguint, que em trobava bé de cames i de cap, impressionant!!!!Continua,Sergi em deia a mí mateix!!!!Ja ho tens,però no arribava.....paciència.......rebrincades....les justes però hi van ser-hi.....ui!!!!,ui!!!!....de poc!!!!I sí!!!! Entravem a Sitges per la zona de nord i un polígon industrial i ves per on que la meva germana Sílvia m´estava esperant a sobre d´un d´algo i ens va començar a animar sense adonar-se-n que era jo qui arribava!!!!Només quedava un quilòmetre!!!!Què emocionant!!!!Quantes trepitjades, quants litres d´aigua sobre meu i quantes rebrincades es van posar entre el quilòmetre 0 i el 107.....inoblidable!!!!Entrar a la meta 19 hores i 44 minuts després....No té paraules!!!!I sobretot fent-ho sense la necessitat de menjar carn,ni peis ni rés que vingui d´orígen animal..........la meva primera ULTRATRAIL VEGANA!!!!

                          L´arribada ho diu tot després 19hores44minuts i unes 15 hores sota la pluja!!!!!



La meva germana va estar a Sitges i a estones a la furgo,esperant la meva arribada!!!

                                                 


                                                       L´arribada d´en Josep G.!!!!!!



En Josep G. va arribar molt sencer de la seva primera marató de Muntanya i molt content!!!!En Germán va acabar l´UTBCN en 15hores i en Toni i en Rafa C. és van haver d´abandonar per problemes físics.....A la propera serà!!!!

Gràcies Sílvia per rebre´m!!!!Gràcies a txts els qui heu confiat en mí.
Només voldría fer uns apunts a l´organització de l´UTBCN. I aquests són que quan per les xarxes socials s´aconselli fer les quatre sortides escalonades, feu-lo si us plau!!!! Quan el riu son és perquè aigua en porta!!!!No passa rés per començar la UTBCN a les 7:30, la LTBCN a les 8:00,la MTBCN a les 8:30 i la STBCN a les 9:00. Per la resta, felicitar a l´organització pels avituallaments, doncs mai va faltar de rés i hi havia varietat. Gràcies!!!!

Després d´un gran esforç!!!!A dormir unes horetes i au!!!!Cap a Biocultura 2013!!!!Aquest 28 d´abril va ser l´inici també d´una nova relació i posterior patrocini amb AMANDIN!!!!




                                                     CRONOMETRAJE CONCHIP
                                                              Clasificación General
                                                                Data  27/04/2013
                                               Distancia 114000 Metros i 107.000 reals
                                             ULTRA TRAIL BARCELONA - UTBCN


Pos.   Dorsal    Nombre Apellidos                   CATEGORIA Pos/Cat   CLUB    Oficial   Min/Km Dif/Prim
105    4072     SERGI LORITA CAMPILLO       Senior              M 65     A.V.S.L.CE    19:44:15      10,23       9:07:45




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada