dimecres, 1 de maig del 2013

CAMÍ DELS ÍBERS, 1ª Edició i amb nota!!!!!!

Hola Amics i Amigues!!!!!

El 7 d´abril de 2013, La Roca del Vallès estrenava Cursa de Muntanya i nosaltres no ens la volíem perdre. El dia es va aixecar fresquet però amb bones previsions de que el nostre amic "Sol" ens escalfés tot el que pogués durant la cursa de 22 Quilòmetres, agafa´t!!!!!
  • Distància: 21,57 km
  • Desnivell positiu: 1090 m
Sí, amics i amigues. En Josep G. ens passa a recollir a la meva germana Silvia i a mí ens dirigim cap a territori d´aquest gran runner local i president del C.B. La Roca del V., com és en Josep Piñol i la seva familia.Però què li passa al Josep G.? Contractura brutal a la zona del trapeci dret.......pinta malament per poder fer la cursa però ell no ho dona per perdut fins al últim moment. Familia d´en Josep Piñol que estava ven dorminada ja que la cursa era molt aviat. Tot just hauria de començar a les 9a.m. Al trobar-nos amb en Josep Piñol i deixar a la seva gossa Cindy a casa seva,després d´una sortideta a fer les seves cosetes,vam anar a recollir la bossa del corredor. I perquè no, vam aprofitar per donar a conèixer els nostres patrocinadors més potents!!!

I quina bossa del corredor més ben parida, plena d´obsequis i samarreta xula. Començem bé vam dir tots!!!!! Després de deixar les bosses del corredor i després de posar-nos els dorsals i donar-li unes fregues de cremetes que escalfan al Josep G........ell diu que no s´arrisca a abandonar i decideix no començar........OooooooooH!!!!!! Ens sap molt de greu i a ell més encara....però arribem tard a la Cursa,així que va,va,va!!!!Cap a la sortida!!!GOGOGOGOGOGO!!!!

Ens col.loquem a la línia de sortida i ens trobem amb els Germans García de Badalona. I no ens vam veure amb l´Òscar de Badalona que també ens va dir que estava apuntat amb uns amics seus. Quins nervis i fred!!!!

I donen el tret de sortida......No havíen passat ni cinc-cents metres ni tres revolts que ja enfilem la primera pujada asfàltica.........però boníssima. És com voler dir: No estàs escalfat,doncs ara sí!!!!És a aquesta pujada que ja la gent es va situant i al endinsar-nos al bosc ple de corriols ens col.loquem ja gairebé fins al final. M´adelanta en Josep Piñol i en Jordi García. Puja i baixa,puja i baixa per arribar al tallafoc d´una línia elèctrica que si la baixada va estar bé, la pujada ens va trencar a tots i totes. No era vertical però gairebé!!!Van ser uns cent metros ben rectes i relliscosos boníssims entre el quilòmetre 5 i el 6. Al passar-la ja una baixada i més corriols i fang, i vinga fot-li amunt....poc a poc. Quin perfil!
Perfil del recorregut amb els avituallaments
Però al arribar al quilòmetre 10,més o menys em va adelantar en JoanMarc García, al qui vaig veure molt fort i em va sorprendre gràtament!!! I va ser a aquesta alçada de la cursa que em va sorprendre com un corredor més jove que jo, m´animava a mí els corredors d´Atletes Vegetarians Sense Límits C.E.....no sabía qui era però em va agadar. Durant la resta de la cursa, ens adelantaríem mútuament. Només es resoldría a l´últim quilòmetre.S´apropava l´hora d´escalar agafats d´una corda!!!!Quina bogeria!!!!!Era la primera vegada que a una cursa ens posaven cordes per ascendir.La veritat és que va ser molt original. Veient com havien estat aquests quilòmetres no parava de pensar amb la Silvia. Ella no havia pogut entrena gaire i aquests quilòmetres que jo havia passat i que ella estava passant...uffff!!!Però sé que ella és forta i ho passarà!!!!
A partir del quilòmetre 12 va ser una baixada molt divertida i bastant tècnica degut al terra mollat i la sorra relliscant.Molt bona baixada!!!!Amb moments crítics però salvant les dificultats!!!!
S´ha d´arribar donant-ho tot!!!!I jo vaig tenir-les amb uns companys de viatge fins els metre finals molt emiocionants on vam treur-ho tot!!!! I així ho demostren les nostres arribades captades per Josep García.

Josep Piñol entra a la posició 49 de 280 participants després de 2hores12minuts i 15 segons

Sergi entra a la posició 78 de 280 corredors després de 2hores 19 minuts i 9 segons.

I la Silvia entra a la posició 263 de 280 participants després de 3hores 7 minuts i 10 segons. Felicitem-la degut a que és la seva primera Mitja de Muntanya,pròpiament dita!!!!

Foto amb els Germans García. Torno a repetir que aquesta parella de germans començen a fer por..Gràcies Jordi per com fas la teva feina de podòleg a la Clínica del Peu de Badalona!!!!Sempre agraït per les teves creacions planticulars!!!!!
I aquí gairebé tot l´equip dels Esports de TV3 amb en Sergi i en Josep G. Amb l´excusa de fer-nos una foto pels Atletes Vegetarians Sense Límits C.E  vam saber que en Xavier Bonastre és vegetarià!!!! Gràcies nois per deixar-nos apropar!!!!
Ole,Ole!!!!!Foto de Grup dels Atletes Vegetarians Sense Límits C.E i els integrants de la Creu Negra Duatlètica que hi van participar. Tete!!!Gràcies per animar-me durant la cursa!!!!
                I això és tot!!!!!!Aquests dos integrants d´aquest club s´acomiaden fins el proper repte!!!!!

Gràcies als patrocinadors que confien amb aquest humil club:
                                               El Racó de la Terra
                         Chocolates Solé
                                Biogrà
                            Feng-D´Shila

i la col.laboració de:

Dietéticos Intersa

I per últim volem fer un molt especial agraiment a Josep Piñol, la Meritxell per aguantar-lo i aguantar-nos als boixos de l´esport, la Paula, l´Albert i la Cindy. Gràcies per la vostre hospitalitat i l´amistat que portem des de fa sis anys i tres mesos. Sempre heu estat allà i això no té preu. Gràcies Xufi!!!!Gràcies per ser com sou.Volem dir que això no és familia.....va més enllà.

Salut,Esport i A!!!!

1. molt bona cronica campions !! esperu ens veiem en alguna cursa ben aviat i poder compartir muntanya, camins i corriols amb tu i vosaltres.
    -12 de maig la cursa Dolmen Trail Race a veure si ens veiem si no un altre cop sera.