dijous, 2 de maig del 2013

LA PORTALS, 4ª EDICIÓ BRUTAL!!!!!

Hola Amics i Amigues!!!!!

El 14 d´abril d´aquest any vam assistir a la 4ª edició d´aquesta cursa en Btt,però que enguany també es podía fer marxant o correns. Grata sorpresa, la veritat ja que després del que ens ha explicat en Sergi i el seu pas en Btt......valorem la possibilitat de fer-la l´any que vé amb l´opció trailrunning!!!!!. Us deixem amb l´explicació de la crónica d´en Sergi.

"Hola Amics i Amigues!!!!.Com ja sabeu, el meu fort és el moure el meu cos al ritme que les cames em fan anar, però un company de feina a la Logística dels Bombers ,Vicenç Vivó i el inseparable Josep G. em van recomenar apuntar-me a aquesta 4ª edició, després de les seves experiències a anys anteriors. Degut a la meva situació personal he de reconèixer que sortir amb la bicicleta no ho he entrenat molt i vaig deixar per la setmana anterior, el poder fer els camins de running però amb BTT.
 
 
M´ho passo tremendo a sobre de la bici i vaig fer tres sortides maquíssimes. Vinga quilòmetres en funció del temps estipulat d´entreno, pujades-baixades, corriols, trialeres.



                                              Aquesta foto l´anomeno "El Petó Animal"
Així que després d´uns quants quilòmetres per part de la Serralada de Marina, visitant les Tres Torres de Guaita.....va arribar el gran diumenge. Vaig passar molt aviat, molt però molt....em sembla que ens vam passar d´aviat...al Josep G. a Esplugues i amb la furgo ens vam plantar a Collbató en un no res. Quina sensació de saber que farem una marxa en BTT.......I Quants participants es van apuntar? 1500.Bestialllll!!!!! Matiners poquets,però de mica en mica vam anar tots i totes recollint els dorsals, el maiot conmemoratiu....per cert, molt xulo.


 Començem a posar a punt els dorsals a les bicicletes.
  I em faig les fotos de rigor amb els patrocinadors Chocolates Solé i Biogrà!!!!



Aquí ens trobem moments abans de la sortida en Josep G. , en Vicenç Vivó i jo mateix dintre d´un mar de bicicletes, a quina més brutal!!!!

Començada la Marxa passem per dintre del poble i ràpidament comença a enfilar-se el recorregut per arribar a sortir-nos en un no res d´aquesta localitat i anar a buscar la població del Bruc. Però quines ganes de menjar pols. En Vicenç va sortir com un llamp i al Josep li vaig aguantar una estona la roda però acabava anat-se. En Josep m´esperava als avituallaments i era allà on feiem una mica de situació i comentavem la jugada. Després de passar el Bruc i pillar un parell de taps per ser molts marxadors i molt estret el camí i de pujada, arribem al primer avituallament on menjem i carreguem piles i buidem líquids.
 

Només portavem uns 15 Quilòmetres. Fem un tram de baixada ultra-asfàltica i tornem a enganxar camí de baixada però és allà on trobem el primer accidentat, atès per un mosso i diversos corredors. Preguntem si necessiten quelcom al que responen que no,llavors continuem. Vinga amunt i avall. Baixades d´infart amb un desnivell de por. M´oblidava......només portava una càmara que em va prestar en Josep G. per si punxava. La pregunta és, si haguèssis punxat amb què haguèssis inflat la càmara?.....No vull ni pensar. Cada metro que pedalava donava gràcies al terreny per no fer-me la guitza!!!!! I arribem al segon avituallament on torno a trobar-ne amb el Josep G. Menjem, estirem i buidem líquids!!!!

          Aquest és el meu dorsal. La Casuística!!!!!Quins números amb tant que dir i tantes línies escrites.
Fot-li for una altre cop fins arribar a l´avituallament de La Puda. Allà tothom repostant energies, arreglant bicicletes i el cometari general i efectiu era que ara encar quedaven el pitjos quilòmetres. Els últims 10 quilòmetres infernals i cap amunt.....i així va ser.......en 10 quilòmetres vam pujar un desnivell de por. Objectiu!!!!No baixar-se la BTT i ho vaig aconseguir, a banda d´un repte personal amb un marxador que ens anavem adelantant però on jo portava cales, ell anava amb pedals de normals i un quilòmetre abans de l´arribada gairebé entrant a Collbató em vaig proposar adelantar-lo a qualsevol preu. Per orgull!!!!Mèrit seu per fer 60Quilòmetres sense cales però no podía ser que finalitzes la cursa davant meu. I els vaig passar a tope!!!!
L´arribada ens va deixar una de sensacions brutals. Sense dubtar-ho tots vam anar a buscar entrepans i beguda. Encara que tenien entrepans de formatge l´opció va ser el treure el formatge i menjar pa a tomàquet ben bo amb un suc de Damm. Ens vam trobar tots i ens vam fer unes fotos de rigor, que en breu penjarem.




                         


Com podeu comprovar les bicicletes que ens van portar...............
també van donar-ho tot!!!!
                                Gran La Portals, 4ª Edició!!!!!

I Fins aquí, aquesta crònica Betetera!!!!!".

Gràcies Sergi per explicar una jornada duríssima.
                    Gràcies també als nostres patrocinadors:
                     El Racó de la Terra
                       Chocolates Solé
                             Biogrà
                        Feng-D´Shila

I un altre col.laborador com és Dietéticos Intersa i els seu MALGACHE

Gràcies a txts per llegir-nos i ens veiem aviat!!!

Salut,Esport i A!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada